Un micromoment este acel punct într-un interval de timp când o persoană ia în mână un dispozitiv și începe să învețe despre un produs sau un serviciu de care e interesat. Este locul în care, consumatorii de azi învață și decid, deci este locul unde și clienții tăi trebuie să fie.

                                                                                                                                                                           Sursa informații: https://blogs.spectrio.com

       

       

      Cuvântul „micro-moments” a fost inventat de Google pentru a defini 4 momente cheie în traseul unei decizii de cumpărare a consumatorului:

       

                                                                                                                                                          Sursa informații: www.thinkwithgoogle.com

       

      Există nenumărate date statistice legat de cât de important este pentru companii să fie prezente în aceste momente, anticipându-le și adresându-se ulterior nevoilor cumpărătorilor.

       

      Ținând cont de faptul că telefonul mobil oferă acces la informație în timp real, depășind în 2015 computerul ca și căutări, putem deduce importanța în creștere a acestor micromomente. De aici și motivul pentru care brand-urile ar trebui să le ia în considerare atunci când își stabilesc strategia generală de marketing.

       

       

       

      Resurse:

      • Cele 4 micromomente Google: https://uxdesign.cc/a-look-at-googles-micro-moments-and-how-to-make-use-of-them-9aa13c874dd1
      • De la căutare la magazin, by Google: https://www.thinkwithgoogle.com/consumer-insights/i-want-to-go-micro-moments/
      • Cum pot micromomentele să te ajute în business-ul tău: https://www.jasperstudios.com/professional-business-systems-to-power-micro-moments
      • Ghid Google pentru Mobile: https://www.thinkwithgoogle.com/marketing-resources/micro-moments/micromoments-guide-pdf-download/