Dacă nu, îți reamintim noi:
Dar … să începem cu începutul, ce este Guerilla Marketing?
Prin folosirea creativă a resurselor disponibile și prin abordarea publicului țintă într-un mod inovator și captivant, guerilla marketingul își propune să creeze un impact semnificativ asupra audienței, chiar și fără investiții masive în publicitate tradițională.
Cum am pregatit prin PPC evenimentul ce urma să se desfășoare în 10 februarie?
Am setat o campanie pe Facebook Ads, de tip Engagement, cu două adseturi. Unul general, bărbați și femei cu vârsta între 18-55 ani, din București. În al doilea adset am adăugat suplimentar interese specifice aviației precum(Aviation photography, Airport, Airplane, și alte încă câteva).
Goal-ul setat în adseturi a fost de Maximize engagement with a post.
Cu un buget relativ mic investit, într-un interval de aproximativ 30 de ore, reclama a ajuns la cateva zeci de mii de personane si cel mai important la presa
În aceeași zi deja publicatii mari precum MediaFax dar si altele de top au preluat stirea, încă dinainte să înceapă transportul afectiv al avionului, chiar folosind creative-ul creat de noi, inclusiv cu logo-ul clientului nostru.
Preluarea stirii de către presă a contribuit semnificativ la propagarea informației către un număr cât mai mare de oameni.
În timpul procesului de transport al avionului, echipele de știri de la diverse canale media de top, printre care și canalele de televiziune, au sosit la ROMAERO și au realizat reportaje video detaliate. Aceste reportaje au fost mai apoi difuzate la buletinele de știri începând cu dimineața următoare, ajutând astfel publicul să fie informat în mod corespunzător despre eveniment.
De asemenea, oamenii au realizat clipuri video cu momentele transportului, surprinse din diferite puncte unde au întâlnit aeronava pe străzile din București.
Fiind o apariție rară și spectaculoasă, deloc comună, aceste videoclipuri au devenit instant virale pe platforma Tiktok, generând o adevărată frenezie de aprecieri, comentarii și distribuiri..
Mai jos vă prezentăm ca și exemple, câteva capturi de ecran de pe retelele sociale care arata numarul de like-uri, share-uri si commenturi, toate video-urile care s-au viralizat au continut si logo-ul clientului nostrum care astfel a beneficiat de expunere gratuita la milioane de oameni generand la propriu sute de mii de like-uri organice si commenturi.
Exemplu 1. Clipul video a strâns aprox. 911.000 mii de vizualizări, așa cum se poate observa în imaginea din dreapta
Exemplu 2. Clipul video a strâns aprox. 1,5 milioane de vizualizări, așa cum se poate observa în imaginea din dreapta.
Exemplu 3. Clipul video a strâns aprox. 850.000 mii de vizualizări, așa cum se poate observa în imaginea din dreapta.
Rezultate
Alăturat este prezentat un grafic cu vizitatorii paginii de Facebook, Colete Online, prin care se poate observa cu ușurință o creștere bruscă pe 10 februarie.
Volumul de vizite a fost în totalitate organic. Nu s-a mai rulat nici o campanie în Facebook Ads, cu obiectiv de Page visit.
Conform datelor furnizate de Google Trends, se observă o creștere semnificativă în volumul căutărilor înregistrate pentru numele brand-ului și numele proprietarului, începând cu ziua anterioară transportului și până duminică, 11 februarie.
Această creștere indică un interes sporit din partea utilizatorilor în ceea ce privește brand-ul și proprietarul său, datorită evenimentului care a generat atenție și interes.
Concluzii
Cu siguranță, în mediul actual al afacerilor, este vital să privim dincolo de costurile imediate și să apreciem importanța construirii unui brand solid și a unei strategii de marketing multi channel inteligente.
Într-o piață plină de zgomot și concurență acerbă, abilitatea de a te diferenția este absolut crucială pentru succesul afacerii tale. Consumatorii sunt expuși constant la o avalanșă de mesaje de marketing, iar pentru a reuși să te remarci, trebuie să faci ceva special și să ieși în evidență.
Construirea unui brand puternic și investiția într-o strategie de marketing coerentă și autentică sunt esențiale pentru succesul unei afaceri în lumea competitivă de astăzi. Este important să vezi dincolo de costurile imediate și să recunoști valoarea pe care o aduce investiția în brand în creșterea afacerii tale.