Top 10 Trenduri in PPC 2019 OneDigital

      2018 a fost un an plin de schimbări în lumea PPC, de la noua interfață, la rebrandingul Google Adwords în Google Ads și adăugarea numeroaselor tipuri de campanii, caracteristici, opțiuni de segmentare și instrumente.

      Mai jos găsești cele mai importante trenduri din PPC de urmat în 2019 la nivel internațional.

      1. Audiențe vs Cuvinte cheie

      Cheia succesului în 2019 și mai departe va fi să creăm strategii detaliate folosind tipuri variate de audiențe și liste pe un anumit segment de public

      1. Automatizare + AI

      Dacă specialistii din agenția pierd timp cu sarcini repetitive cum sunt raportarea sau modificarea zilnică a sumelor licitate poți începe să creezi procese de automatizare pentru a te concentra mai mult pe strategia clientului.

      1. Atribuție & Publicitatea Cross-Channel

      Oamenii de marketing trebuie să înțeleagă faptul că pentru a ajunge la consumatori și a-i păstra în fiecare etapă a funnelului de achiziție, este necesară furnizarea de experiențe pozitive pentru a-i determina să cumpere mai mult – iar căutarea este foarte des, parte a acelei călătorii. Oferirea de experiențe de publicitate pozitive, în special în etapa căutării, este și va fi coloana vertebrală a oricărei campanii de marketing.

      1. Anuțurile

      Cu mai multe versiuni de titluri și descrieri disponibile pentru anunțuri, marketerii vor fi nevoiti să ia decizii si mai conștiincioase cu privire la utilizarea diferitelor combinații între aceste elemente în funcție de fiecare caz în parte.

      1. Mai multe campanii mobile

      Nimeni nu poate nega faptul că impactul smartphone-urilor a crescut exponențial. Ei bine, este aceeași poveste și atunci când discutăm despre marketingul PPC pe mobile. Cu fiecare zi, numărul de utilizatori de smartphone creste, acest lucru înseamnă direct că există mai mulți clienți potențiali în campaniile dvs. PPC.

      1. Video

      Conținutul video prin intermediul platformelor sociale va fi necesar să devină o incluziune crucială în strategiile viitoare, odată cu creștere destinațiilor de plasare pe paginile de rezultate ale motorului de căutare.

      1. Remarketing

      Remarketingul ( cu toate variantele lui ) este si va fi in continuare un element deosebit de important și în 2019 pentru un singur motiv: oferă rate de click ridicate și rate mari de conversie.

      1. Construirea brandului

      Platformele și strategiile de marketing vor veni și vor pleca, însă prioritizarea afinității brandului și a loialității acestuia va trece testul timpului cu siguranță.

      1. Amazon & alte alternative de publicitate

      Ne așteptăm ca Amazon să-și continue dezvoltarea în 2019, anunțurile sponsorizate pentru produse in platforma Amazon fiind un aspect cheie pentru o strategie PPC de succes pentru produsele care se marketează in piața internațională.

      1. VR & AR

      Realitatea virtuală și realitatea augmentată sunt într-o continuă dezvoltare, multe companii utilizează deja această tehnologie pentru a îmbunătății experiența cliențiilor, de aceea ne putem astepta ca într-un timp foarte scurt, acestea să constituie noi medii pentru publicitate.