Tu ai contul securizat? 🔒 Ai grijă de contul tău de Facebook pentru a evita situații neplăcute precum pierderea, fraudarea sau accesul unor persoane necunoscute în acesta. Protejează-ți pagina, Business Managerul și conturile de publicitate urmând pașii de mai jos:
✅ Activează autentificarea în 2 pași
În profilul personal de Facebook, poți găsi o săgeată orientată în jos, în partea din dreapta a paginii. Dă click pe ea și intră în „Settings”, acolo pe coloana din stânga, vei putea vedea „Security and Login” și poți da scroll până la „Use two-factor authentication”. Dacă opțiunea nu este ON (așa cum este ideal), poți alege una din metodele de mai jos pentru activare.
O variantă de activare a acestei opțiuni este activarea prin SMS, iar cealaltă prin intermediul unei aplicații care generează coduri.
Una din recomandările noastre este utilizarea aplicației, pentru ca nu există breșe în ceea ce privește securizarea, iar viteza de livrare este mai rapidă.
Activarea aplicației presupune scanarea codului QR, iar codul va fi generat de Facebook când veți selecta activarea opțiunii autentificării în 2 pași.
✅ Verifică platformele de pe care este utilizat contul
Odată activată autentificarea în 2 pași, este de preferat să verifici și platformele de pe care este utilizat contul. Pentru acest lucru, în meniul „Security and Login” mergi în al doilea meniu denumit „Where You’re Logged In”. În acest meniu o să găsești listă cu toate device-urile care sunt conectate la contul tău. Dacă nu vezi lista completă, selectează „See More” iar apoi în partea de jos a meniului, dă click pe butonul „Log Out Of All Sessions” ca să te asiguri că te-ai delogat de pe toate device-urile.
După ce ai implementat acest tip de autentificare, de fiecare dată când te contectezi de pe un device nou, va trebui să utilizezi aplicația de pe telefonul tău astfel nimeni nu va mai avea accest fără codul care expiră la fiecare 30 de secunde.
✅ Verifică contul de publicitate și pagina
Ca să te asiguri că nimeni nu are acces în contul tău de Facebook Ads, verifică în Business Manager. Analizează rubrica Users și elimină conturile sau partenerii pe care nu îi cunoști și nu ar trebui să aibă acces. De asemenea, verifică același lucru pentru pagina ta, analizând rubrica Page Roles. Asigură-te ca regăsești doar persoane a căror aprobare s-a făcut cu acordul tău.