De la 0 la 430.000 RON vânzări în doar 5 săptămâni pe timp de criză

Descoperă în studiul de caz marca OneDigital cum am reușit să creștem un business de la Zero în perioada aceasta! Am reușit să aducem vânzări de 430.000 de lei din Facebook Ads pentru un magazin online de bricolaj.

A
1 13 Martie
2 14 Martie
3 15 Martie
5 17 20 Martie

Prin acest articol încercăm să încurajăm business-urile și să le arătăm că în continuare campaniile de marketing digital pot aduce rezultate, chiar dacă business-ul nu vinde măști, dezinfectanți, aparate de făcut pâine sau orice alte produse de genu pentru care cererea a explodat în această perioadă.

Din prima zi am făcut research serios despre nișă și competitorii clientul nostru. Cu cât cunoști mai bine piața, ce vinzi și cui vinzi, cu atat e mai ușor să găsești audiența interesată de produsul pe care îl vinzi.

Fiind un magazin care vinde o gamă largă de produse, am început să segmentăm audiențele găsite în faza de research, în funcție de fiecare produs pe care urma să-l vindem. Apoi, am conceput mai multe copy-uri, cu diferite unghiuri de marketing, care să atragă atenția publicului țintă, iar apoi l-am adaptat în funcție de produsul pe care îl vindeam în cadrul nișei respective.

Am Făcut un plan de marketing bine structurat si-am început să testăm diferite produse, diferite audiențe cold și diferite ad-uri (carusel, single image, dynamic)

Ce am implementat

1 13 Martie

Prima zi

Prima zi de testare ne-a adus 0 vanzari, însă nu ne-am panicat, știam că e perioada de testing și că avem nevoie de mai multe date ca să începem să vindem. Cu toate că nu am avut vânzări, cpc-ul a fost mic (0.19 lei cpc) iar asta era un semn bun

2 14 Martie

A doua zi

În a doua zi, nu am modificat absolut nimic la campanii față de prima zi pentru a nu reseta procesul de learning, iar la finalul zilei am ajuns să avem 6 vânzări și 18 add to cart-uri, cu un ROAS de 3.85

3 15 Martie

A treia zi

Nici în a treia zi de testare nu am schimbat nimic la campanii, iar la finalul zilei am ajuns să avem 16 vânzări cu un ROAS de 8.86.

4 16 Martie

A patra zi

Doar din a 4-a zi am început să facem optimizări deoarece am avut destule date încât să intuim ce fel de reclame sunt pe placul publicului țintă, iar optimizările s-au arătat eficiente, la finalul zilei având 26 de vanzari cu un ROAS de 12.47.

5 17 20 Martie

Următoarele zile

În următoarele zile am început să mărim bugetul, deoarece magazinul începea să aibă vânzări constante, cu toate că ROAS-ul a scăzut puțin, deoarece facebook-ul era încă în perioada de învățare + am început să ne focusăm și pe campaniile de remarketing pentru că aveam multe ATC-uri care încă puteau fi convertite în vânzări.

6 21 Martie

După 7 zile

În doar 7 zile (13-20 martie), am reușit să strângem 624 de ATC-uri, așa că am decis să testăm și un lookalike pentru ATC, care s-a dovedit a fi un succes, la finalul zilei campania de LLA având 8 vânzări cu ROAS 15.26.

7 21 27 Martie

Am crescut treptat bugetul

Am început să creștem treptat bugetul ad set-urilor care mergeau și să le oprim pe cele care nu aduceau profit, campania de lookalike aducând în următoarea zi 16 vânzări și 26.95 roas 

Văzând că avem un volum de vânzări relativ mare cu un ROAS foarte bun, am început să testăm și alte produse de pe site – majoritatea cu succes, și am setat campanii de LLA pentru purchase, deoarece am făcut rost de mai multe date pentru pixel 

Avand multe vânzări și ATC-uri zilnic, pixelul a început să ne aducă rezultate constante, iar noi am început să scalăm – am vândut într-o săptămână 456 de produse – cu roas 11.05

8 28 4

Testare produse și LLAs

Am început să tot creștem bugetul și să testăm produse și LLAs (chiar și super lookalikes) noi, și având atât de multe vânzări, am creat o campanie Broad, fără niciun interes, și am lăsat pixelul să-și facă treaba și s-a dovedit ca a fost o idee foarte bună, campania având constant ROAS peste 10.

Așa că am scalăm și mai agresiv, și am dublat bugetul față de săptămâna precedenta, iar rezultatele au fost următoarele – 892 de vânzări – ROAS de 10

Deoarece vindeam foarte mult zilnic, clientul nostru a început să aibă probleme cu stocul, iar noi am fost nevoiți să scădem dramatic bugetul pentru reclame, însă am făcut asta într-un mod inteligent, în așa fel încât să maximizăm vânzările chiar și cu un buget mai mic. Cu un buget de aproape 3 ori mai mic ca săptămâna precedentă, am reușit să facem 707 vânzări și un ROAS de 15.95

10 13 19 Aprilie

Lansare campanie 9 aprilie

Pe data de 9 aprilie am lansat o campanie de remarketing CBO – unde am targetat oamenii în funcție de frequency – și s-a dovedit a fi un real succes, rezultatele fiind mult mai bune decât a unei campanii de remarketing clasice.

Săptămână ce a urmat, am redus din nou bugetul, făcând constant optimizări, ajungând să avem 533 vânzări cu ROAS de 27.57 într-o perioada de doar 7 zile.

11 12 Aprilie

Apogeul vânzărilor

Apogeul a fost pe data de 12 aprilie, când cu un buget de 513 lei/zi, am reușit să aducem 21.031 lei din vânzări, având un ROAS de 40.96Urmând acești pași și bucurându-ne de toată încrederea din partea clientului am reușit să aducem vânzări de 430.000 de lei în doar 5 săptămâni, iar rezultatele nu se opresc aici. Continuăm să testăm și să optimizăm campaniile pentru a rula doar campaniile ce performează foarte bine și a menține trendul ascendent al vânzărilor.

Ai un proiect?

Pentru detalii, informații sau contracte, vă rugam să ne contactați la numerele de telefon de mai jos, sau să folosiți formularul de contact, și veți fi contactat în cel mai scurt timp. Mulțumim!

clouds

Call Now Button